piątek, 1 marca 2013

#7 I am terrified, I think too much


Bilet na Impact (drugi dzień) kupiłam już jakiś czas temu ze względu na Paramore. Dzisiaj dowiedziałam się o tym, że ogłosili resztę zespołów. Oprócz Paramore, Asking Alexandria i 30STM będą grali jeszcze Stereophonics, IAMX, Newsted i Negramaro. Nie ukrywam, nie znałam wcześniej za bardzo tych zespołów, ale tak sobie teraz słucham i są nieźli, nie powiem.

Nie wiem dlaczego, ale bardzo spodobał mi się IAMX. Może to nie do końca mój styl, ale jego piosenki mają w sobie to coś, są takie... inne. Synth pop i indie - nie wiedziałam, że to połączenie mi się kiedykolwiek spodoba. Nigdy nie przepadałam za muzyką elektroniczną. Jestem pod wielkim wrażeniem.

źródło: lastfm.pl

7 komentarzy:

  1. zazdroszczę biletu na Impact, sama chciałam na niego iść ale rodzice nie są przekonani :c

    OdpowiedzUsuń
  2. Baw się dobrze na koncercie! (: IAMX hm.. fajne piosenki, też wcześniej nie znałam. (:

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba też muszę przesłuchać :)

    OdpowiedzUsuń