wtorek, 12 marca 2013

#10 Fashion Blog



Od jakiegoś czasu myślę o założeniu fashion bloga. Kiedyś miałam już bloga o modzie. Założyłam go bodajże w 2011 roku. Prowadziłam go przez kilka miesięcy, jednak później brakowało mi na niego czasu. Nie usuwałam go, bo miałam nadzieję, że jeszcze tam kiedyś wrócę. I chciałam to zrobić miesiąc temu. Wielki powrót Ollie (bo taki miałam nick). Zaczęłam go przeglądać i... nie mogę. Przecież teraz jestem zupełnie inną osobą. Zupełnie inny styl, gust muzyczny, charakter. Kliknęłam "usuń bloga". Postanowiłam, że założę nowego "modowego" bloga, ale jeszcze się nad tym zastanawiam. Konkretnie nad tym, czy na pewno mam wystarczająco dużo czasu.

Teraz druga sprawa. Chciałabym zrobić zakupy na SHEINSIDE.COM, ale nie wiem jak z jakością ubrań na tej stronie. Czytałam parę opinii na temat tego sklepu, ale nie wiem, czy są one wiarygodne, bo dużo blogerek współpracuje z tym sklepem. Może Wy kupowaliście coś tam kiedyś i moglibyście mi coś na temat tego sklepu powiedzieć?

5 komentarzy:

  1. co do blogowego bloga myślę że to dobry pomysł , na sheunside.com niestety jeszcez nie kupowałam

    OdpowiedzUsuń
  2. to jak się zdecydujesz założyć to rzuć linkiem, chętnie przejrzę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakładaj koniecznie! :) Co do sklepu, to nie pomogę, bo nic stamtąd nie mam :)
    Buziaki
    H A L L O W K A A

    OdpowiedzUsuń
  4. Też kiedyś myślałam o modowym blogu, ale jak zaczęłam przeglądać blogi tych słynnych szafiarek to stwierdziłam, że ich nie przebije, że mój styl jest zbyt zwyczajny.. :(
    No ale w Ciebie wierzę! ;) A strony niestety nie znam, w ogóle rzadko kupuje w necie.

    OdpowiedzUsuń